Intro
Til mit 4 ugers eksamensforløb, havde jeg tilsammen 3 uger til at brainstorme, planlægge, tegne, designe og levere en kampagne.
Se  eksamensoplæggets PDF her: www.dropbox.com
Jeg fik dog en fiktiv afsender: 
Ungt Ansvar, som laver kampagner og produkter der skal gøre fokus på miljøet og gøre en forskel. De gør det uden at skulle give målgruppen "dårlig samvittighed", men rettere ved at lave muntre og sjove kampagner. 
Jeg skulle selv forme denne afsender og lave kampagnen ud fra dem.
Jeg valgte målgruppen: Unge forældre 25-32 år
Logo og ikon
Kampagnes afsender, Ungt Ansvar, skulle have et logo. Jeg designede det ud fra følgende symbolikker:
Omsorgsfuldhed  |  Grøn omstilling  |  Farver
Til Ungt Ansvars app (Greener) designede jeg et ikon i rød tråd med Ungt Ansvars eget design:
Runding | Blad | Farver
Til min kampagne designede jeg appen, Greener
Den skulle fungere som en håndbog til bæredygtige opskrifter. På den måde skulle den gøre nemt og hurtigt at finde opskrifter til dette, i stedet for at målgruppen skulle kravle rundt på Google.
Denne video viser hvordan appen fungerede:
*Det var ikke et krav at man skulle levere et 100% færdigt produkt, men blot et produkt der kunne give et stærkt billede af, hvordan den ville fungere i praksis
Det var et krav vores kampagne også skulle have et trygt produkt. 
Jeg lavede derfor denne plakat, der skulle reklamere for appen i bybilledet.
Back to Top